Calabi'nin Defterleri


Slm

Bir defterim yok oldu. Bir yerde unuttuğumu sanmıyorum ama ben yine de bulana 50 dolar vereceğimi beyan ettim.

İçinde bazı önemli isimler vardı. Allah'tan isimleri şifreledim. Bulan hiçbirşey anlamayacak... Lakin şimdi o şifrelerden birine ihtiyacım. Şimdi bana yardımcı olabilir misin? Tek ipucu: O ismin şifresini http://calabisbook.blogspot.com adresine gizlediğimi hatırlıyorum sadece ama... Evet gerisi ama...

Bol şans...

See u

KD

Ha unutmadan bir kaç gündür MARİA'dan haber yok!

 Era'dan kalma defterler...

Novopera'dan kalma defterler...

Docendo disco,scribendo cogito 

Yorumlar

  1. bir gezgin için dünya düzdür... seviyorum bu sloganı. ben buldum!:))

    YanıtlaSil
  2. bir gezgin için dünya düzdür... seviyorum bu sloganı. sen buldun!:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar