Endülüs Rüyası


Sevgili M,


Parador de Ronda, Endülüs, İspanya

Dün gece bir düş gördüm. Endülüsteydim. Sokaklarında dolaşırken bir kadınla karşılaşıyorum. Kadın, İbranice İspanyolca karışık bir dille konuşuyor. Ne dediğini anlıyorum, "Kırmızının sırrı siyahta, siyahınki beyazda, beyazınki yeşilde..." dediğini hatırlıyorum. 

Uyanır uyanmaz not ettim. 

Anlaşılan düşümde çok çalıştım. Sevindirici olan şu ki araştırmalar ve incelemeler bir yere varıyor. Örneğin Marifetname'de * Nami Sogolman'a uyacak bir özellik bulduğumu daha önce söylemiştim. 

Şimdi bu bağıntıyı güçlendirecek sahneler üzerinde yoğunlaşıyorum. Örneğin bir insanın bedensel uzuvlarının şeklinden hareket ederek o kişinin duygusal, düşünsel katmanlarını acumen edebiliyorum. Acumenik kavrayışa önceki yazılarımda değinmiştim.



Not: Nami'nin zahiri mesleği de hukukla ile ilgili olabilir.

Velhasıl bugün güneşli bir pazar... Ve güzellikli bir kahvaltıyı hak ediyorum.

Bu arada bana yardım etmek istersen Antalousia = Anatolia arasındaki bağ'ı bir yere not et lütfen. "Antalia" kilit isim. Ben de renklerin simyevi geçişleri ile ilgili biraz düşüneyim.


Not: Polat Kaya'yı ziyaret et. 

Görüşmek üzere
KD - 

Yeni defterim


* 5. ,6. ,7. ,8. maddeler özellikler.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar