Gizli Mesaj # 1


Bugün 20.07.2012...

En temel derslerden biri şudur: Bir şeyin sahtesi ile gerçeğini ayırtetmen senin sahte ya da gerçek duruşuna bağlıdır.

Peki ama Bir'in sahtesi nedir? Ya da Bir zaten sahte ise, onun gerçeği nedir?


***

Geçen ay 08.06.2012'de:

Rumuzu feta olan birinden bir mail aldım. Belki bir apartman numarası... Ya da başka bir işaret ama daha fazlası da olabilir...
İşte sana oyalanacağın birşey: 
20+6
Belki izimi süren biri bunu ifşa edebilir. Bi bakalım... Hmmm. Görüşürüz. 

Not: Sahi ya demirin atom numarası neydi?
Pes!

Harflerin tevili  gibi öykünün de tevil edilmesi gerekir.


Kain dede

Yorumlar

  1. bütün sorular cevabı içerir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "ben neredeyim?" bu bir sorudur. bir yerde bulunduğumu imlemesi bağlamında evet içerir ama benim evde mi, sokakta mı, uzayda mı olduğumu (bir yerde bulunma koşulumu bir kenara bırakırsak) içermez... Öyleyse bütün sorular değil: yani bazı sorular cevaplarını içerebilir. ama bütün sorular evet, şu durumda cevaplarını içerirler: eğer soru, bu kararımı özgür irademle mi aldım, sorusu cevabını içinde barındırır: Soruyorsan, hayır!

      Sil
    2. var mı bir gelişme? anladım. zorlanıyorsun, sayılardan harfler oluşturma ya da harfleri sayılara dönüştürme, sadece bir egzersiz, çünkü bir senaryo metnini yazarken, yapacağın bu egzersizler akışkan bir belleğe sahip olmana yardımcı olacak.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar