Şövalyenin El Kitabı


Değerli dostlarım,

Göbekli Tepe vakası yayınevinde artık kendi macerasını yaşıyor. Bense uzun zamandır üzerinde çalıştığım yeni vaka'nın hazırlıklarına başladım: "Şövalyenin El Kitabı".

Onun da vücuda gelmesine az kaldı. İçinden bir bölümü sizlerle paylaşmak istedim.

“Bu yaptığın nedir?” diye sordu Kral. "Düşmanı korudum" diye cevapladım. “Neden” diye sorduğunda yanıtıma göre karar vereceğini ima eden bir bakış attı gözlerimin içine soylu kral.

“Çünkü bir erdem savaşçısı olmasa da, bir şövalyenin aziz saydığı kılıcı, kalkanı ve zırhı vardı üzerinde. Bir şövalyenin sadık dostu sayılan bir at onu sırtında taşıyordu, ve düzenbaz bile olsa ruhu, miğferinde aşkımın göğsünde taşıdığına benzer bir tüy vardı. Bu yüzden bana iyi şeyleri çağrıştıran bu şeyler uğruna onu kendimden korudum, çünkü yemin ettiğim erdemin soylu parçalarını taşıyordu” diye yanıtladım. Ama gözlerimi gözlerinden ayırmadım bu kez.

Kral, bir süre bakışlarımdaki sessizce çığlığa dönüşen sözcükleri kafasının içinde ünlendirip, yanında duran kraliçesine baktı, sonra soylu kardeşlerime dönüp, kükreyen bir aslanın edasıyla:
“Bugün inceliklerle dolu bir vakaya tanık olduk dostlarım.”

Bizler kendi aramızda birbirimize kardeşim derdik, o ise hepimize dostum derdi. Onun uğruna canımızı vermemizin tek bir nedeni vardı. Bir kral olması değil, sahip olduğu eşsiz unvanlar değil, tacı ve tahtı değil, basit bir şeydi; vaktiyle her birimizin hayatı için kendi canının hiçe saymış olmasıydı.

"Sen son şövalyesin dostum, çünkü bu yaptığın işle, yıllardır yürüdüğümüz yolun sonuna getirdin bizleri. İncelikler dolu yaşamında bundan sonra senin adın....."

Peynir Şövalyesinin  Maceraları... (devamı kitapta yer alacak..." 

Göbekli Tepe Vakası
Şövalyenin El Kitabı

Şövalyenin El Kitabı'ndan sonra yayımlamayı düşündüğüm kitaplar:
Kuş Adamın Tuhaf Yolculuğu
Üşengeç Cadı
Gönlün Görüngübilimi
Sinematogi (Sinemanın Felsefe Taşı, Sinemanın Ruhu, Sinemanın Mabedi)
Güney Kuzey Divanı ya da Aşkın Halleri (Ferhat Delemedi, Kerem Çözemedi, Yusuf Bilemedi)
Sinemanın Düşüşü, Felsefenin Yükselişi
Miryam'ın Düşü
Dekomünikasyon

Bugüne kadar yayımlanan kitaplar:
Sinemanın Simyası
Felsefenin Düşüşü, Sinemanın Yükselişi
Mecnun Delirmedi

toplam 12.


Yorumlar

Popüler Yayınlar