Konuşan Kitaplar serisinin ilki



Ben kimim?



"Genelde edebiyat eleştirmenlerinden olumlu eleştiriler aldım. Ünlü eleştirmen Harold Boom, beni yazarımın en büyük estetik başarısı olarak niteledi. Timothy Brennan ise beni İngiltere'deki göçmenlerin maruz kaldıkları yabancılaşmanın ve ruh hallerinin çok iyi anlatıldığı bir eser olarak değerlendirdi.

Yazarım beni yazarken çok sayıda yazardan etkilenmiştir. Mesela James Joyce, Italo Calvino, Franz Kafka, Frank Herbert, Pynchon, Mervyn Peake, Gabriel Garcia Marquez, Jean-Luc Godard, J. G. Ballard ve William Burroughs. Satırlarımda postmodernizm ve postkolonyalizm aynı anda başarıyla işlenmiştir; paralel hikayeler birlikte anlatılmıştır. Birbirine geçiş yapan paralel rüyalar, gerçeklikler ve tekrarlanan isimler çarpıcıdır...
Beni diğer dillere çevirenler bıçaklanarak ya da kurşunlanarak öldürülmüşlerdir. Yazarım hakkında katli vaciptir fetvası verilmiştir. Sence ben kimim?"

iyi seyirler
kd

Yorumlar

Popüler Yayınlar