Müşteri Deneyimi Cinayetleri

Müşteri Deneyimi Cinayetleri: Hayal Kırıklığı Vakası Sabaha karşı 6 sularında telefonum çaldı. Arayan C.E.M. şirketinin genel müdürü Kemal idi. Eski bir dost... Meşhur bir restoranda bir deneyim cinayet işlenmişti. Acil olarak gelmem isteniyordu. Hazırlanıp gittim. Cinayet mahaline vardığımda restoranın müdürüne herkes burada mı? diye sordum. Olaydan sonra kimseyi salmamışlardı. Müdürü takip ettim. Cam kenarında bir masa... Olayın vuku bulduğu yer. Eşyalara dokunmamışlardı. Müdür, her detayı anlatmaya başladı. Genç bir adam, eşine sürpriz yapmak istemiş, birinci evlilik yıldönümleri için iki gün önce müesseseyi arayıp rezervasyon yaptırmış. Gün gelmiş, akşam genç çift içeri girmiş. Kapıdaki görevli rezervasyonunuz var mı? diye sormuş. Genç adam da evet, demiş ama listede adamın ismi yokmuş. Bütün masalar doluymuş. Yarım saat bekledikten sonra bir masa boşalmış, yemekler soğuk gelmiş. Şampanya patlamamış ve bozuk çıkmış. Berbat bir gece anlayacağınız. Derhal tüm çalışanlarla konuştum. Hepsini tek tek dinledim. Mutfakta dolaştım, masada oturdum, hatta kahvaltı yaptım. Müdür merakla fikrimi bekliyordu. Vaka çözülmüştür dedim, suçlu sizsiniz, dedim. "Çalışanlar mutsuz!" (Devam edecek) Deneyim Dedektifi Güncesi
deneyim dedektifi

Yorumlar

Popüler Yayınlar