Anneler Günü'nde Onu unutmayın!



Anne!
Ey güzel anne!
Güzelliği papatyaların efsunundan daha görkemli olan bir Anne!

Nasıl düştüysem Rahmine öyle düşmedim mi dünyanın kahrına!
Ve nasıl düştüysem dünyaya öyle düşmedim mi dünya karnına!

Yüzümde çektiğime tanık olduğun bu acı, bir balığın nefesidir
Ciğerleri parçalayan bu ateş, o balıkçıyı hayata bağlamaz mı?

***


Bugün anneler gününde O'nu da unutmayın!
Çünkü bugün Hatay kan ağlamıyor mu?



"En parlak ışığı ben görürüm
çünkü benim adım SİYAH
ve ben körüm...

En sessiz çığlığı ben duyarım
çünkü benim adım KIRMIZI
ve ben sağırım...

En güzel kelam benim eserim
çünkü benim adım BEYAZ
ve ben dilsizim...

ve

en yüksek tepeye ben çıkar, en derin uçuruma ben düşerim..
en keskin acıyı duyumsar, en büyük mutluluğu ben yaşarım..
bütün anneler beni doğurur.
bütün katliamlarda kurban benim.
varlık benden sorulur, yokluksa benim eserim.
çünkü benim adım HERŞEY
ve ben HİÇ BİR ŞEY'im..."

I.K.

Yorumlar

Popüler Yayınlar