Akıl Haritası-2

AKIL HARİTASINI OKUMAK


Akıl Haritası - 1'i nereye yazdığımı hatırlamıyorum. Bu yüzden bu onun devamı değil olarak yazıyorum. (Sherlock soundtrack dinliyorum.) 


Birincisinde sanırım onun şematik yapısına değinmiştim. Yani akıl haritasında düşüncenin, dile zemin, dilinse düşünceye mabed olduğu konusu... Yani düşünürken, dil şatomun içindeyimdir. Konuşurken de düşünce patikalarımda dolanırım.

Akıl Haritası bir aklın nasıl çalıştığını değil de nelerde dolaştığını gösterir. 


Görsel Harita


Sana akıl haritasını okumanda ve tespit ettiğin olguları ilişkilendirme konusunda pratik yapmanı sağlayacak bir kapı açıyorum, önden buyur lütfen.


"Peki senin düşünce patikaların neler? Ya da hangi dil şatosunun terasından gün batımını izliyorsun?"

Cimcime: Sıfır noktasında şahlanan at
Mistik gece: Ay ışığı
McDonald's: Acıktım.
Kabala: Gizli İlimlerin Kaynağı
Eski Kitaplar: Gölgeler Şatosuna Giriş
Spinoza: Törebiliminin cemali
İsa ve Miryam: Pieta
Blues: Mavi hapı seçiyoruz.... 
Sinema: "Eski Evi ziyaret ediniz."
Şövalye ve Kılıç: "Kralın Yürüyüşü"

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar