Kübik Yazım Türü


Merhaba iz sürücü,

Uzun zamandır yarım kalan vakalarla ilgileniyordum.
Bu yüzden bir iki hafta bloguma pek fazla birşey yazamadım. Bu gece seni yeni bir yazım türü ile tanıştırmak istiyorum. Yeni derken aslında benim icat ettiğim bir yazım türü...

Bir metnin, inşaasında aldığı imgesel formuna "Kübik Metin" diyorum...

Kübik Metin'e Örnek



Nedir Kübik metin?
Kübik metin, yazılan yazının tasarımını kübik bir forma taşımak ve onu bu şekliyle korumak. 

Ne işe yarar?
Kübik metin, 6 yöne açılmanabilir bir metindir.

Altı yön nedir?
6 yön: Simyagerlerin 6 madeni, yani altın, gümüş, çinko, demir, kurşun ve bakır...
Bakalım buradan hareketle bu sembollerin manalarını keşfedebilirsen o zaman kübik metnin de manasına ulaşabilecek misin? İpucunu veriyorum: Tıkla lütfen.



Yorumlar

Popüler Yayınlar