Fenomenolojik Senarist

FENOMENOLOJİK BİR SENARYO DANIŞMANI OLARAK NE YAPIYORUM?

Aklınızdaki bir hikayeyi, bir kavramı, bir imgeyi, 
Senaryo bağlamında alt şablonlarını oluşturacak şekilde;
- Karakterler
- Replikler
- Olaylar
- Öykü
- Sahneler
- Dramatik yapı bağlamında analiz ediyor, yazıyor, güncelliyorum ve yapılandırıyorum.


SENARYO DOKTORLUĞU
Kafanızdaki bir hikayeyi ya da senaryoyu, sinema dili ve sinematografi bağlamında inceliyor, ideale yakın bir imge-simge-yapı bütünlüğüne sahip olup olmadığının raporunu hazırlıyorum. 

YAZIM DANIŞMANLIĞI
Kafanızdaki bir hikayeyi senaryoya ve film diline çeviriyorum.


YENİDEN YAZMA
Elinizdeki bir senaryoyu yeniden yazıyor, edit ediyor, güncelliyor ve istenen bir formata taşıyorum.


FENMONEOLOJİK KATKI
Senaryonuzun izleyici ile kahramanı buluşturacak alt şablonlar hazırlıyorum.

Bana ulaşmak isterseniz: kaandemirdoven@hotmail.com ya da mesai saatleri içinde + 90 542 564 02 43 no'lu telefonu arayabilirsiniz.

Teşekkürler
Kaan Demirdöven


Zamanla değil zamansallıkla ilgili bir konu sahneleme...

Kahramanın şekillenmesi için fenomenolojik senaryo danışmanın izlediği yol:

1- kahramanın imgesini ortaya çıkarır
2- kahramanın dönüşüm noktasını araştırır
3- kahramanın sonunu tasarlar, lakin bu son imgesinin simgeleşmesidir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar