Harf İlmi


Saat 23:55

Bir dal Camel içiyorum. Dal deyince aklıma geldi. Geçenlerde senle konuşmuştuk, tek harf falı ile ilgili...

Nette dolaşıyordum. İlginç bir belgeye rastladım. Bunu daha önce bir yerde görmüştüm. Sanırım sevgili dostumum kütüphanesinde...

"Her harfin aynı zamanda bir sayı değeri vardır." L.F.

Bu ebced olayını anlamadan Sinematogia'yı anlaman mümkün değil!
Sen biraz oyalan...


Ben AD ile yazışacağım.


Kolay gelsin

Gelince tekrar haberleşiriz.

Bu arada Baba İshak İsyanı ile Köroğlu Ayaklanması arasında bağı kurabildin mi? Eğer ziyaret etmediysen önden buyur lütfen!

Yorumlar

  1. Hepsi uğurludur

    YanıtlaSil
  2. 1001 gecenin söyle bir sırrı vardır. Ebced hesaplama sistemine göre 100 ve 1= 1001'dir.
    böylece: 100=kaf ve 1= A(lif), yani ortaya 1001= Kaf + A; KafA, Kafa çıkıyor.

    1001 gece masalları, (ya da Kafanın Karanlığında Ortaya çıkan Meseller) insanın kafa'sında cereyan eden hakikati sembollerle anlatan bir eserdir. Cüretkardır, çünkü hakikatten daha fazla ne cüretkar olabilme cesareti gösterebilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar