Tarotçu Kız


Bugün 10 Haziran 2012, Pazar....

Bütün gün yarım kalan eski dosyalar üzerinde araştırma ve inceleme yaptım. Klasörlerimi düzenledim. Gereksiz olanları sildim. Eski hikayelerle karşılaştım.

Ve özetle sakin bir gündü.

Dün gece tarotçu kız bana yeni aldığı Çingene Kartlarını (Tarot) gösterdi ve fal baktı; aklıma İtalo Calvino'nun Kesişen Yazgılar Şatosu kitabı geldi. Lütfen = önden buyur!

Argonotların Kartları
Şimdi evdeyim. Erzurumlu İbrahim Hakkı Efendi'nin Marifetnamesi'nden insan uzuvlarının şekillerine göre ahlakı yapılarının çözümlemelerini okuyorum.

Bir kaç not aldım, işine yarayabilir: Şurası ilginç: saçı sarı olan kibirli ve gazaplıdır, saçı siyah olansa sabırlı ve sebatlıdır. saçı sert olan akıllı ve cüretli, ince olan naif ve çekingendir.

Görüşmek üzere
sevgiler

KD -
Cihangir

Yorumlar

Popüler Yayınlar